"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

OK Je suami isteri kerabat di raja nie..awat yg kecoh sangat..

  

Tengku Temenggong Kelantan,isteri saksi Piala FA

KUALA LUMPUR - Tengku Temenggong Kelantan, Tengku Mohammad Fakhry dan Cik Puan Temenggong, Manohara Odelia Pinot turut menyertai 50,000 peminat bolasepak Kelantan menyaksikan perlawanan akhir Piala FA 2009 di Stadium Nasional, Bukit Jalil malam tadi.

Kehadiran baginda berdua turut memberi semangat kepada pemain Kelantan yang bertarung menentang pasukan Selangor dalam perlawanan tersebut.

Namun Kelantan tewas 1-4 kepada Selangor dalam penentuan sepakan penalti selepas perlawanan terikat 1-1 dalam waktu tambahan.

Tiada ulasan: