"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Geli tengok aksi pekerja restoran nasi kandar berseluar dalam ketika di dapur

Tular Video menerusi TikT0k dan laman X telah memaparkan seorang pekerja restoran yang hanya berseluar dalam ketika bekerja tular di media sosi4l sejak Selasa.

Video tular itu dirakam di sebuah kedai nasi kandar terkenal yang terletak di Pantai Johor, Alor Setar, Kedah yang mana ekerja tersebut dilihat sedang bertinggung di bahagian dapur sambil menghalakan badan ke arah peralatan memasak.

Individu itu kemudiannya berpaling ke belakang dan menyedari aksinya sedang dirakam seseorang, dipercayai pelanggan.

Dia yang berseluar dalam warna hitam dilihat terus bangun apabila menyedari kelibatnya sedang diperhatikan.

Menjengah ke ruangan komen, ramai netizen berjenaka tentang video itu, tak kurang juga yang menyelar pekerja berkenaan.

“Itu nasi kandar ke nasi kangkang?

“Saya dah tak makan nasi kandar berkurun lamanya. Geli tekak.

“Yang ni tak nak boikot ke?” tulis net1zen di ruangan komen.

Tiada ulasan: