"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kelantan: Polis tahan pelajar Tingkatan Empat, rampas 10kg ganja

HAZELEN LIANA KAMARUDIN

PASIR MAS - Seorang pelajar Tingkatan Empat dan rakan berusia 18 tahun ditahan bersama 10 kilogram (kg) ganja dalam serbuan di tepi jalan di Kampung Banggol Petaling di sini pada Ahad.

Kedua-dua suspek itu ditahan pada jam 3.15 petang semasa berada di dalam sebuah kereta jenis Perodua Kancil.

Timbalan Ketua Polis Daerah Pasir Mas, Superintenden Nik Aminuddin Raja Abdullah berkata, hasil pemeriksaan yang dilakukan sejurus kedua-dua suspek itu ditahan membawa kepada penemuan ganja seberat 10 kg.

"Nilai keseluruhan rampasan dianggarkan berjumlah RM31,000," katanya dalam satu kenyataan di sini pada Selasa.

Tiada ulasan: