"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Tuan Guru Nik Aziz dan Lim Guan Eng di Bagan Pinang pada malam tadi / UBN Najib Altantuya


Ramai woo. MCA dengan Umno dah goyang beb.


Kedatangan Tok Guru di sambut meriah oleh semua kaum,memang meriah abis tau.Tok guru sampai jer abis semua org cina salam siap cium tangan. Wow!! amazing.


Lihat gambar tu,aku nak amik gambar pun susah sampai aku tersepit kat sebelah asoo.


Tonggak kekuatan Pakatan.


Ketenangan di wajah Tok Guru,dikelilingi semua kaum.


2 YB yang amat rajin berkempen di Bagan Pinang.Cayala YB.

Oklah nanti ada masa lagi aku upload banyak lagi gambar.Banyak gambar menarik tapi tak ada masa nak buat tu semua,malam ni ceramah Pas amat meriah penduduk bagan dah mula keluar pergi mendengar ceramah pas,sebelum ni agak hambar sikit mungkin penat berkerja kot.

Esok dijangka lagi hebat kerana Dato' Seri Anwar Ibrahim akan berkampung di Bagan Pinang hingga malam terakhir.Nantikan cerita dan gambar menarik dari eden. Insya allah.

Tiada ulasan: