"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kalau dia ni calon MIC, kalah PKR

Anak Muda Kg

Kalau dia ni jadi calon MIC di Pilihanraya Kecil Hulu Selangor, kemungkinan tinggi Barisan Nasional akan menang dengan majoriti besar .

USTAZ MOHD FARID RAVI ABDULLAH

Farid yang dulunya dikenali sebagai Jasiah Ravi A/L Jacob telah memeluk Islam pada 20hb November 1989.

Ustaz Mohd. Farid Ravi Abdullah adalah saudara baru pertama dilantik sebagai hakim Majlis Tilawah al-Quran Ke bangsaan ke-51 yang lalu. Beliau yang sering muncul dalam pelbagai program mengenai ehwal Islam yang di siarkan oleh stesen televisyen tempatan. Beliau memeluk Islam pada tahun 1990 dan melanjutkan pengajian sehingga peringkat Sarjana dalam pengkhususan Ilmu Tafsir di Universiti Kebangsaan Malaysia.

http://amkns.blogspot.com/

Tiada ulasan: