"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Zionisasi di Malaysia semakin rancak!

Penarik Beca

Apabila Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar hari ini mendedahkan kewujudan perisik Israel dalam pasukan Polis Diraja Diraja Malaysia (PDRM), Naib Presiden PAS, Mahfuz Omar menyifatkan apa yang berlaku itu sebagai semakin rancaknya proses Zionisasi ke atas negara ini.

Oleh kerana sesetengah orang mungkin tidak faham apa menatang pulak Zionisasi tu, ia bolehlah difahami sebagai proses mengIsraelkan jentera-jentera kerajaan di bawah Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak, yang sudah pun bermula dalam bidang komunikasi melalui pengambilan Apco Worldwide dan juga di dalam pasukan polis.

Rakyat, kata Ahli Parlimen Pokok Sena, akan melihat sama ada ahli-ahli Umno akan memilih kesetiaan dan patriotisme kepada negara tercinta ini atau kepada pemimpin mereka.
http://penarikbeca.blogspot.com

Berkaitan:
Anwar: Perisik Israel wujud dalam PDRM (Malaysiakini 6/4/10)
Anwar: Israeli intelligence in Bukit Aman (Free Malaysia Today 6/4/10)
Anwar claims Bukit Aman infiltrated by Israeli spies (Malaysian Insider 6/4/10)
Anwar dakwa ejen Israel 'ceroboh' PDRM (Malaysian Insider 6/4/10)
Anwar: Israeli intelligence worked with Bukit Aman (Malaysian Digest 6/4/10)
Bukit Aman's Israeli connection (Malaysia Today 6/4/10)
KPN minta Anwar kemuka bukti (Malaysiakini 6/4/10)
Agen perisik Israel terlibat dalam projek IT polis (Suara Keadilan 6/4/10)
Portal KDN sahkan APCO terlibat (Harakah Daily 6/4/10)

Tiada ulasan: