"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."
JANGAN GUNA GOOGLECHROME JIKA ADA GANGGUAN MALWARE

Aksi Lucah Gila Dalam Filem Melayu

ibnuirfadzil
Memang "hampeh tahap selulit" saya ucapkan kepada mereka yang terlibat dalam penerbitan filem Semp-it yang menyiarkan babak-babak lucah di dalam filem tersebut. Filem yang haram jadah inilah yang mengajar kita erti lucah, kemudian menghasilkan produk-produk anak zina!

Cerita ini ditayangkan kepada semua lapisan. Gila ke apa?! Babak lucah macam ni pun nak tayang kepada semua? Pada mulanya, saya ingin menyiarkan kesemua gambar tersebut, tetapi tidak sanggup untuk menjadi agen penyebar.

Sesiapa yang belum tengok filem ini, lebih baik jangan tengok! Cukup sekadar saya tunjukkan bukti di sini. Filem memaparkan babak dua orang wanita yang dikelilingi oleh empat orang lelaki, di kawasan terpencil, sambil bergelak tawa.

Akhirnya, seorang daripada perempuan tersebut membuka pakaiannya sehingga di"sensor" pada bahagian buah dada. Memang tak pakai baju. Kalau pakai coli pun, buat apa nak sensor... Padahal memang nak tunjukkan bahawa si perempuan tu memang tak berbaju.

Memang kerja gila.. Mana pusat penapisan filem? Dah tidur ka? ... Geli aku tengok. Konon nak memaparkan kisah sebenar masyarakat Melayu, padahal gejala zina semua orang dah tau memang terjadi. Gejala raba-raba pun dah banyak. Tak perlu nak tunjuk dah dalam filem. Semua orang dah tau.. Apa nak jadi.. Takda modal lain dah ke?



Ni maklumat tentang filem tu :

Country: Malaysia
Production Company: MIG Production Sdn. Bhd.
Genre: Comedy
Director: Ahmad Idham
Starring: Cat Farish, Intan Ladyana, Julia Hana, Reanna, Shaheizy Sam
Length: 85 mins
Date of release: 14th January, 2010

Synopsis

Known as Nan Sempit by his friends, Adnan (Shaheizy Sam) is an orphan and a 'mat rempit' who decides to move to the big city in Kuala Lumpur after being treated unfairly by his aunt's family. During his stay in KL, Adnan lives with his elder brother Macha (Cat Farish) and works as a dispatch guy at a private company.

He develops a friendly relationship with his boss, Nadia (Intan Ladyana) who comes from a very wealthy family. Soon, their relationship turns sour when an argument breaks open between Adnan and Zack.

link :
http://filmasia.blogspot.com/2010/02/adnan-sempit-malaysia-2010.html

Tiada ulasan: