"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Wanita diperkosa bergilir-gilir: 5 lelaki diburu polis

Raja Noraina Raja Rahim
rnoraina@hmetro.com.my

Kuala Lumpur: Lima lelaki yang disyaki terbabit memperkosa seorang wanita secara bergilir-gilir di rumah di Wangsa Maju di sini, kelmarin, masih diburu polis.

Ketua Penolong Pengarah Bahagian Siasatan Seksual Wanita dan Kanak-Kanak (D11) Bukit Aman, Asisten Komisioner Siti Kamsiah Hassan berkata, usaha mengesan kesemua suspek sedang giat dijalankan.

"Polis sudah mengenal pasti suspek terbabit dan setakat ini, belum ada tangkapan dibuat.

"Berdasarkan siasatan awal, hanya kenalan abang ipar mangsa yang merogolnya manakala abang ipar tidak turut serta," katanya ketika dihubungi Harian Metro.

Semalam, Harian Metro melaporkan seorang wanita yang sedang tidur 'diserang' lima lelaki sebelum diperkosa secara gilir-gilir di kediamannya.

Dalam kejadian 3.30 pagi itu, mangsa berusia 27 tahun ketika itu sedang tidur di dalam bilik tersedar apabila mulutnya ditutup dengan tangan oleh suspek yang juga dipercayai rakan kepada abang iparnya.

Suspek turut mengikat tangan dan menutup mulut mangsa dengan pita pelekat sebelum mereka memperkosanya dan merakam perbuatan terkutuk itu.

Susulan kejadian itu, Ketua Polis Kuala Lumpur Datuk Allaudeen Abdul Majid dilaporkan berkata, polis sudah mengenal pasti identiti suspek.

Tiada ulasan: