"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

ZAID IBRAHIM CALON PKR UNTUK PRK P094 HULU SELANGOR

Datuk Zaid Ibrahim diumumkan sebagai calon bagi Pakatan Rakyat dalam pilihan raya kecil kerusi Parlimen Hulu Selangor sebentar tadi oleh Ketua Umum Pakatan Rakyat Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Turut hadir Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah, Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang dan Naib Pengerusi DAP Kebangsaan, Dr Tan Seng Giaw.

Pemimpin PAS yang hadir ialah Timbalan Presiden, Ustaz Nasharudin Mat Isa, Setiausaha Agung, Datuk Mustafa Ali, Ahli-ahli Jawatankuasa, Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin, Dr Siti Mariah mahmud, Dr Lo’ Lo’ Mohd Ghazali, Ahli Parlimen Rantau Panjang dan Shah Alam, Siti Zailah Mohd Yusof dan Khalid Samad.

Tiada ulasan: