"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Isu Azan : Formula 3R di praktikkan dengan cukup Licik

LeeSlimShady
Taktik gerombolan main isu agama atau Formula "R" yang kedua cukup licik. Lihat bagaimana gerombolan cuba menciptakan satu Fantasi untuk menjadi hero dalam isu agama contohnya tentang laungan azan.

Ia adalah satu perancangan yang telah dirancang dengan teliti sebagai usaha untuk membersih dan memutih sucikan nama gerombolan.

Dari sebuah regim yang menjadi pembunuh kepada ulama kepada sebuah parti yang pasti akan menjadi hero kepada agama dan bangsa (porrrrahh!!!). Perhattikan,mangkuk ayun MCA ini di arahkan supaya mengadu pasal bunyi azan pakai speaker tu terlalu kuat sedangkan selama 50 tahun memang orang islam azan pakai speaker pun.

Jadi dengan ini apabila situasi ini terjadi,maka barua - barua gerombolan macam pekasam dan pakida akan di gunakan untuk meniupkan sentimen keagamaan yang di lihat seolah - olah akan mencetuskan rusuhan agama dan kaum,tapi tidak.Kerana yang paling sensitif tentang isu azan ini adalah orang melayu yang beragama islam.

Maka di laungkan lah tuntutan yang konon nya peguam MCA ini

Harus di kena tindakan di bawah I.S.A tetapi semua perancang - perancang formula 3R sudah bersiap sedia untuk memainkan drama wayang yang lagi hebat dari filem "faster". Cuba selidiki betul betul apa yang terjadi, mangkuk ayun ini menulis surat kepada najib, nazri, jais , jawi, menteri jais, menteri jawi malah,nurul izah pun ada terima. yang paling lawak,koh tsu koon pun dapat surat dari mangkuk ayun ini.Cuba fikir apa tujuan yang sebenarnya??

Mangkuk ayun ini buat huru hara pasal isu azan terlalu kuat dan dia pindah rumah kerana bunyi azan yang terlalu kuat oleh itu ianya memberi lampu hijau pada barua - barua gerombolan seperti pekasam dan pakida untuk berdemo yang bertujuan menaikkan kemarahan orang melayu yang kita tahu cukup sensitif dalam isu agama.

Tiba - tiba mangkuk ayun ini minta maaf pulak.Siap ada gambar dengan raja yang tak berdaulat. Dah tu minta maaf dengan menteri tak menang pilihanraya yang mana menteri ini cukup di benci oleh orang kampung bandar dalam,kampung baru dan kampung padang balang.

Sebenarnya ini adalah rancangan licik 3R bertujuan untuk menunjukkan kepada warga lembah pantai bahawa "raja tungkek" ini boleh menyelesaikan masalah.Dalam konsep perang psikologi yang memanipulasi formula 3R ini di panggil "gali lobang,kambus lobang" oleh itu apabila ini terjadi maka orang melayu akan cakap,"

"Wuuihh!!!! pandai betul gerombolan setel kan masalah yek,kalau dia tak kambus lobang tu mesti ada yang tergolek jatuh ke dalam"
Oleh itu kesimpulannya di sini apa yang kita dapat lihat ialah masalah isu azan ini sengaja di adakan agar gerombolan akan di lihat sebagai hero dalam filem "kuch - kuch hota - hei" yang pantas tiba dan muncul untuk menyelamatkan orang melayu dari terhumban ke kancah rusuhan agama.

Tapi walau bagaimana pun rancangan jahat ini telah berjaya di patahkan dengan adanya kemajuan teknologi internet.Dan yang paling menyedihkan ialah kelentong stail lawak bangang ini telah menyebabkan bukan sahaja orang PAS malah orang - orang PKR,DAP dan parti K.I.T.A akan tergelak pecah - pecah perut.

http://www.pejuangpro-demokrasi.blogspot.com

Tiada ulasan: