"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Wak Din "Freddie Krueger" Tak Pandai Auta!

LeeSlimShady
Saling hormat perbezaan agama: Muhyiddin -Utusan Melalok

KUALA LUMPUR 20 Jan. - Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata, rakyat Malaysia perlu saling menghormati perbezaan kepercayaan agama kerana ia adalah ramuan bagi kehidupan yang harmoni.

"Sikap toleransi di kalangan masyarakat pelbagai kaum perlu dikekalkan agar negara terus menikmati keamanan dan kestabilan,” katanya dalam kenyataan sempena sambutan Thaipusam di sini hari ini.


Muhyiddin berkata, toleransi merupakan proses dua hala dan oleh itu, semua rakyat Malaysia perlu memahami dan mengambil kira sensitiviti pelbagai kaum di negara ini bagi mencerminkan semangat toleransi dalam erti kata sebenar.


"Saya yakin dengan mengamalkan prinsip 1Malaysia, iaitu penerimaan serta sikap keterbukaan sesama warganegara, kita akan dapat mengeratkan hubungan antara kaum serta meningkatkan persefahaman,” katanya.

Beliau dan keluarga turut mengucapkan selamat menyambut Thaipusam kepada semua penganut agama Hindu di seluruh negara. - Bernama


Warghh...Kah...Kah.....Kepala Lembu Masak Asam...Kah...Kah...Kah

Wak Din freddie krueger sedang bersabda di hari yang mulia,ada berapa banyak kepala lembu kat depan banguna S.U.K.Perlu hormati perbezaan agama dan kalau boleh serbu lagi banyak lagi ceramah agama tak kira Sunnah atau Syiah.

Toleransi yang tak cukup kepala lembu boleh lagi campak kepala ayam dalam tokong cina,kalau tak cukup kepala boleh sembelih kepala Khusrin kasi tambah korum kah...kah...kah

http://www.pejuangpro-demokrasi.blogspot.com

Tiada ulasan: