"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Tenang: Pertandingan satu lawan satu, BN-PAS

Pegawai pengurus pilihan raya, Md Asri Amir mengumumkan pilihan raya kecil Tenang pada Ahad ini akan menyaksikan pertandingan satu lawan satu antara BN dan PAS.
NONE"Saya juga telah menerima tiga bantahan dan setelah masa bantahan ditutup tiada calon ditolak kertas penamaannya.

"Dengan ini, saya mengumumkan calon yang bertanding adalah Normala Sudirman dan Mohd Azahar Ibrahim," kata Md Asri.
Pengumuman itu disambut dengan sorakan bergemuruh oleh penyokong kedua-dua parti.
Md Asri berkata terdapat tiga bantahan dikemukakan tetapi beliau telah menolak semua bantahan tersebut.
Dalam kertas undi pada 30 Januari ini, nama Normala akan mendahului nama Azahar.
-malaysiakini-

Tiada ulasan: