"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Najib tahu pembunuh Altantunya ?

Afrar Yunus
"Kenapa saya harus takut berdebat dengannya? Saya adalah perdana menteri. Saya ada semua maklumat. Kalau saya dedahkannya... adoi... dia akan demam” .

Itu kata Najib pdrm [penghisap darah rakyat Malaysia] menyahut cabaran debat Anwar Ibrahim.Sebagai Perdana Menteri Malaysia, maklumat pembunuh Altantunya Shaaribu juga tentu ada padanya.

Jelas dengan kata-katanya itu dia mendedahkan bahawa telah menggunakan Polis untuk menutup kes wanita Mongolia yang mati berkecai akibat dibom oleh babi bertopengkan manusia.

Najib pdrm yang dicabar berdebat oleh Anwar Ibrahim, peneroka Felda pula yang ditanya pendapat dan diminta kebenaran.

Woi Najib pdrm ! Hang cuba tanya peneroka FELDA itu, "perlukah saya mendedahkan pembunuh Altantunya ? Saya adalah perdana menteri. Saya ada semua maklumat tentang Altantunya. Kalau saya dedahkannya... adoi... pembunuh Altantunya dan mereka yang bersyubhat akan demam”

Semakin lama semakin nampak kebodohan Najib pdrm yang dilantik oleh Mahathir Mohamed sebagai ahli kabinet.

Najib pdrm tidak mempunyai kelayakan untuk menjadi Menteri Besar atau ahli kabinet. Hanya kerana mahu membalas jasa Tun Razak kepadanya, Mahathir mengambil penghisap darah rakyat Malaysia ini bagi mengisi tempat mudah merompak khazanah negara.

Sebagai Perdana Menteri, bukan sahaja peneroka FELDA tetapi rakyat Malaysia pelbagai keturunan mahu hang dedahkan siapa pembunuh Altantunya !

Syed Imran- Kuda Ranggi -Apo nak di kato, itulah Rosmah Mansor.

Tiada ulasan: