"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

'Osama Bin Laden' Tidak Pernah Wujud?

zharifjenn
Tim Osman (Osama) baru-baru ini lebih dikenali sebagai Osama Bin Laden. "Tim Osman" adalah nama yang diberikan kepadanya (Osama) oleh CIA untuk "tour"nya di AS dan pengkalan tentera AS, bagi mencari sokongan politik dan persenjataan. Ada beberapa bukti bahawa Tim Osman telah melawat White House. Ada kepastian bahawa Tim Osman melakukan lawatan di beberapa pangkalan tentera AS, bahkan menerima demonstrasi khas penggunaan persenjataan terkini oleh tentera AS.
Mengapa hal ini tidak dilaporkan di media utama di Barat? Adakah Osama Bin Laden satu alat konspirasi untuk menjatuhkan Islam? Kebanyakan rakyat Afghanistan juga mengakui mereka tidak pernah mendengar nama al-Qaeda dan Osama Bin Laden sebelum serangan 11/9.

Klik Gambar untuk besarkan

Tiada ulasan: