"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Bangunan dalam binaan runtuh, 9 dikhuatiri terperangkap

Zuhainy Zulkiffli
am@hmetro.com.my
SEMBILAN individu dikhuatiri terperangkap dalam kejadian bangunan runtuh, berhampiran Lebuh Raya Tun Dr Lim Chong Eu, di sini. FOTO Ihsan Bomba
SEMBILAN individu dikhuatiri terperangkap dalam kejadian bangunan runtuh, berhampiran Lebuh Raya Tun Dr Lim Chong Eu, di sini. FOTO Ihsan Bomba
Bayan Lepas: Seramai sembilan individu dikhuatiri terperangkap dalam kejadian bangunan runtuh, berhampiran Lebuh Raya Tun Dr Lim Chong Eu, di sini, hari ini.

Pusat Gerakan Operasi (PGO) Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia (JBPM) Pulau Pinang mengesahkan kejadian.

Jurucakapnya berkata, pihaknya menerima panggilan pada jam 9.58 malam.

Katanya pasukan dari Balai Bomba dan Penyelamat (BBP) Bayan Baru, BBP Seri Balik Pulau dan BBP Jalan Perak ke lokasi selepas menerima panggilan.

"Sebaik tiba, didapati sebuah bangunan yang sedang dalam pembinaan telah runtuh.

"Kita terima maklumat awal terdapat sembilan mangsa dipercayai terperangkap dalam runtuhan itu," katanya di sini, hari ini.

Bagaimanapun, katanya, status mangsa belum dipastikan.

"Pada masa ini kerja menyelamat mangsa masih dijalankan," katanya.

Tiada ulasan: