"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lari dari isteri sampai sanggup rempuh orang

Muhaamad Hafis Nawawi
mhafis@mediaprima.com.my
TANGKAP layar video tular
Gombak: Ingin melarikan diri dari isterinya kerana pergaduhan menyebabkan pemandu kereta sanggup merempuh penunggang motosikal yang cuba menghalangnya di Taman Tun Teja, Rawang, di sini, semalam.

Pemangku Ketua Polis Daerah Gombak, Superintendan Noor Ariffin Mohamad Nasir berkata, pihaknya mengesan video berdurasi 18 saat tular di media sosial memaparkan kereta Honda Civic merempuh sebuah motosikal Yamaha Ego sebelum melarikan diri hari ini.

Menurutnya,hasil siasatan mendapati kejadian berlaku pada jam 3.30 petang semalam.

"Kejadian berlaku semasa pemandu kereta itu hendak melarikan diri daripada isterinya selepas berlaku pertengkaran antara mereka.

"Penunggang motosikal yang ada di situ cuba menghalang kereta terbabit namun dirempuh," katanya dalam kenyataan malam ini.

Beliau berkata, mangsa mengalami kecederaan di bahagian siku dan kaki.

"Kes disiasat mengikut Seksyen 307 Kanun Keseksaan iaitu cubaan bunuh dan Seksyen 337 Kanun Keseksaan

"Sehubungan itu, orang ramai yang mempunyai maklumat berhubung kejadian itu diminta menghubungi pegawai penyiasat Asisten Superintendan Agilan Iswaran ditalian019-5230801 atau Bilik Gerakan Polis Daerah Gombak ditalian03-61262222. .

Tiada ulasan: