"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Wahab kemurungan, tak dapat beri keterangan

HarapanDaily.com

Pegawai J-Kom Abdul Wahab Abdul Kadir Jailani tidak dapat memberikan keterangan kepada polis kerana mengalami kemurungan kata peguamnya, Faizal Rahman.

Pihak polis sepatutnya merekodkan kenyataannya semalam ekoran penularan video jelik yang memaparkan Wahab bersama bekas ketua pengarah J- Kom Agus Yusoff.

“Wahab sedang menjalani rawatan selepas mengalami kemurungan yang teruk. Janji temunya dengan polis asalnya dijadualkan tetapi dia tidak dapat datang kerana masalah kesihatan.

“Saya telah memberi jaminan kepada pihak polis bahawa beliau akan memberikan kenyataannya minggu ini,” kata Faizal, menurut FMT.

Ketua Polis Negara Tan Sri Razarudin Husain telah dilaporkan sebagai berkata bahawa Wahab tidak dapat dihubungi.

Faizal yang mengulas perkara tersebut berkata ia hanya salah faham memandangkan dia sendiri telah memaklumkan pihak polis.

Wahab dalam satu sidang akhbar mendedahkan bahawa dirinya ditekan oleh individu misteri “Mr H” untuk merakamkan perbualan panggilan telefon videonya dengan Agus.

Video yang tular menggambarkan seolah-olah Agus dan Wahab bercakap dalam bahasa jelik.

Pihak polis telah pun merekodkan kenyataan Agus dan Mr H.

Tiada ulasan: