"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pemuda Umno Boikot Bagan Pinang? / UBN Najib Altantuya

Angkasanuri

Awal-awal lagi Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaludin tidak bersetuju dengan pencalonan Tan Sri Isa Samad sebagai calon Umno. Berbeza dengan Tun Dr. Mahathir yang akhirnya 'bersetuju' Isa sebagai calon.Tetapi Khairy nampaknya terus berpatah arang berkerat rotan apabila kelibatnya tidak kelihatan di Bagan Pinang pada penamaan calon hari

Walhal Bagan Pinang dan Rembau bukanlah jauh mana. Boleh jadi juga Khairy sibuk dengan menghadiri majlis rumah rumah terbuka.

Berbeza dalam pilihanraya kecil sebelum ini, Khairy dengan lagak juara sering menjadi jurucakap Umno.

Apa maknanya tu? Maknanya jelas Isa bukan sahaja berhadapan dengan Pas dan Pakatan Rakyat di Bagan Pinang tetapi berhadapan dengan protes dan bantahan pemuda Umno yang diketuai oleh Khairy.

Mungkin Khairy akan hadir selepas ini tapi bagi saya hanya sebagai memenuhi syarat dan mencukupkan korum je...Tak lebih dari itu

http://angkasanuri.blogspot.com/

Tiada ulasan: