"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Rosmah puas, semua pemimpin mahu jumpa Najib

Afrar Yunus

Rosmah Mansor sekali lagi sepatutnya diberi peluang berbanggga dan berpuas hati dengan stamina suaminya Najib Razak.Pemimpin-pemimpin besar dunia teringin sangat berjumpa Najib. Tidak ketinggalan Obama dari Amerika.

Najib memberitahu media, beliau tidak tunduk kepada Obama seperti yang didakwa pembangkang.

Jika begitu, sudah tentu dakwaan pembangkang lagi meleset bilamana mereka mengatakan Najib tunduk kepada Rosmah.

Lee Kuan Yew terasa sesuatu yang luar biasa ada pada diri Rosmah. Lee juga tidak melepaskan peluang berjumpa Rosmah ketika di Malaysia beberapa bulan yang lalu.

Penduduk Mongolia menaruh harapan yang tinggi agar dapat bersalam dengan Najib dan Rosmah. Hebat !

Puteri mereka Altantunya pernah dikaitkan dengan Malaysia.

Najib: Obama yang mahu berjumpa saya

http://alkerohi.blogspot.com/

Tiada ulasan: