"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Suami calon kita diarahkan Bertukar 24 Jam?

PRESIDEN Parti Keadilan Rakyat, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail (kiri) bersama calon Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri kawasan Tenang, Normala Sudirman (tiga dari kiri) dari PAS selepas pengumuman calon di Dataran Wayang Pacak Labis Segamat, malam tadi. - Foto Shahrul M Zain
 Berita ini dipetik dari tweeter, masih belum ada kenyataan resmi.

shamsuliskandar profile
shamsuliskandar Maklumat dr Tenang: Calon seorg guru wanita, Normala Sudirman. Suaminya juga guru di Tenang/Labis diarahkan tukar ke JB dgn notis 24 jam #fb 9 minutes ago · reply
*wah cekap betoi pengarah pelajaran Negeri Johor - kerengga

Tiada ulasan: