"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

TYT, PM rai persandingan Taib dan Ragad

 
Ketua Menteri Tan Sri Abdul Taib Mahmud, 74, dan pasangannya Puan Sri Ragad Waleed Al-Kurdi, 31, yang bernikah bulan lalu diraikan pada satu majlis persandingan di Kompleks Dewan Undangan Negeri, Petra Jaya di Kuching, malam semalam.

NONEMajlis itu dihadiri Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dan isteri, Datin Seri Rosmah Mansor serta beberapa Menteri Kabinet Persekutuan dan negeri.

Yang Dipertua Negeri Sarawak Tun Abang Muhammad Salahuddin Abang Barieng dan isteri, Toh Puan Norkiah menjadi tetamu kehormat majlis berkenaan.

Ragad, dari Syria, merupakan anak bongsu pasangan Waleed dan Khayam Al-Kurdi dan mempunyai dua abang serta seorang kakak.

Taib dan Ragad dinikahkan pada 18 Dis tahun lalu di kediaman ketua menteri Sarawak paling lama itu di Demak Jaya di Petra Jaya.

laila taib mahmud sulaiman taib 290409Ini adalah perkahwinan kedua Talib. Isteri beliau sebelum ini Puan Sri Laila Taib, yang berasal dari Poland, meninggal dunia akibat kanser pada April tahun lalu.

Sepanjang hidup bersama selama 50 tahun, mereka dikurniakan empat anak dan 15 cucu.
-Bernama-

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bro..link blog kami sama buleh.??tq