"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Agus dan Wahab tampil nafi berbual lucah

Malaysiakini
story-image
Bekas Pengarah Jabatan Komunikasi Komuniti (J-KOM) Mohammad Agus Yusoff dan seorang pegawai agensi itu tampil bersama pada sidang media bagi menjelaskan video tular yang didakwa rakaman perbualan mereka.

Agus menafikan terlibat perbualan lucah pada video tular yang memaparkan individu mirip dirinya bersama seorang lelaki lain.

"Saya ingin katakan bahawa video itu suatu yang doctored, satu yang edited, saya yang diframe," katanya pada sidang media malam ini di Bandar Baru Bangi.

Agus juga berkata dia telah membuat laporan polis petang tadi di Kajang dan akan menghantar surat tuntutan undang-undang kepada pihak yang menyebarkan video itu.

"Kita telah belajar bagaimana seseorang itu dijatuhkan dengan tuduhan seksual dan ini berlaku kepada saya," katanya lagi.

Pegawai J-KOM Abdul Wahab Abdul Karim turut bersama Agus malam ini, bersama para peguam yang mewakilinya.

Abdul Wahab mendakwa apa yang berlaku merupakan konspirasi daripada seseorang digelar sebagai Mr H.

Menurut Abdul Wahab dia telah merakam perbualan video dengan Agus tetapi isi perbualannya bukan seperti yang telah diubah suai dan menjadi tular di dunia maya.

"Hakikatnya video yang saya rakam itu, video yang tidak mempunyai audio," katanya.

Tiada ulasan: