"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Dua lagi ADUN Bersatu ikut langkah Rashid Asari?

Harapandaily

Dua lagi ADUN Bersatu dijangka mengikut langkah Abdul Rashid Asari menyokong pentadbiran Menteri Besar Selangor Datuk Seri Amiruddin Shari.

Perkara ini bertujuan untuk mengukuhkan sokongan untuk Amiruddin menjelang pemilihan parti, lapor FMT yang merujuk sumber.

“Pada asalnya, pemilihan parti dijangka tahun depan, tetapi kini terdapat ura-ura ia mungkin diadakan akhir tahun ini,” kata sumber itu.

Sebelum ini Harapan Daily menamakan lima nama ADUN Bersatu yang dijangka mengalihkan sokongan kepada Amiruddin.

Ketua Pembangkang Selangor Datuk Seri Azmin Ali walau bagaimanapun menafikan perkara tersebut.

Untuk rekod, Rashid mengumumkan sokongannya pada 6 Mac.

Tiada ulasan: