"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Gila!!! Bayi maut dicampak dari kondominium

Mohd Haris Fadli Mohd Fadzil
harisfadli@hmetro.com.my
 POLIS menjalankan siasatan di lokasi kejadian. FOTO Ihsan Polis POLIS menjalankan siasatan di lokasi kejadian. FOTO Ihsan Polis
BAYI yang ditemukan maut dipercayai dicampak dari tingkat atas sebuah kondominium.  FOTO Ihsan Polis
BAYI yang ditemukan maut dipercayai dicampak dari tingkat atas sebuah kondominium.  FOTO Ihsan Polis 
Kuala Lumpur: Bayi lelaki masih bertali pusat ditemukan maut di sebuah kondominium sekitar Sri Petaling di sini, hari ini, selepas dipercayai dicampak dari salah satu premis kediaman.

Ketua Polis Daerah Brickfields, Asisten Komisioner Ku Mashariman Ku Mahmood berkata, pihaknya menerima laporan 2.30 petang melaporkan mangsa ditemukan dengan sebahagian daripada kepalanya pecah.

"Bayi dipercayai dicampak atau dibuang dari kedudukan tinggi dan mengakibatkan sebahagian kepalanya pecah.

"Mangsa dipercayai baru dilahirkan memandangkan bayi lelaki itu masih bertali pusat," katanya dalam kenyataan hari ini.

Menurutnya, semua elemen siasatan sudah digerakkan ke lokasi kejadian sejurus menerima laporan daripada orang awam.

Katanya, siasatan lanjut sedang dijalankan bagi mengenal pasti ibu bapa atau individu terbabit dalam kejadian itu.

"Sebarang perkembangan akan dimaklumkan kemudian," katanya.

Tiada ulasan: