"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Suami lapor isteri khalwat dengan rakan sekerja

Muhyiddin umum Syed Saddiq sertai jelajah PN
Haspaizi Zain
Diterbitkan:  Mar 9, 2024 7:25 PM
Dikemaskini: 7:25 PM
ADS

1
Ahli Parlimen Muar Syed Saddiq Syed Abdul Rahman akan bersama PN untuk menjelajah ke seluruh negara bagi memberi penjelasan mengenai isu semasa negara.

Pengerusi PN Muhyiddin Yassin berkata Syed Saadiq telah menyatakan kesediannya untuk bersama di pentas PN nanti.

Siri jelajah itu juga akan memberi penjelasan kepada rakyat berhubung kedudukan dan peranan PN.

"Pasal Syed Saddi pun menyokong kita. Walaupun beliau tidak menyertai dalam PN, tapi pro kita.


"Kita PN di peringkat tertinggi telah buat keputusan, kita akan mengadakan jelajah di semua negeri untuk menjelaskan isu-isu semasa...

“Dan mendengar rintihan rakyat di bawah dan apa peranan PN boleh lakukan," katanya pada sidang media selepas majlis penutup Konvensyen PN di Kuala Lumpur, hari ini.


Tiada ulasan: