"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

'Port' lelaki gila seks diserbu, 12 ditahan

Raja Noraina Raja Rahim
rnoraina@hmetro.com.my
ANTARA pelacur dan pelanggan lelaki yang ditahan polis dalam serbuan di Jalan Petaling, Kuala Lumpur. FOTO ihsan PDRM.
ANTARA pelacur dan pelanggan lelaki yang ditahan polis dalam serbuan di Jalan Petaling, Kuala Lumpur. FOTO ihsan PDRM.
Kuala Lumpur: Menawarkan khidmat pelacuran pada waktu siang kepada golongan lelaki 'gila seks'.

Aktiviti premis perniagaan yang beroperasi di Jalan Petaling di sini, itu bagaimanapun diserbu polis dari Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Dang Wangi, semalam.

Ketua Polis Daerah Dang Wangi Asisten Komisioner Noor Dellhan Yahaya berkata, serbuan pada 4 petang itu dilakukan di lapan premis pelacuran sekitar kawasan berkenaan.

"Hasil serbuan, polis menahan 12 individu terdiri daripada lapan wanita tempatan dan empat lelaki tempatan berusia antara 25 hingga 49 tahun.

"Polis turut merampas 89 keping kondom, gel pelincir, buku catatan dan wang tunai RM500," katanya dalam kenyataan hari ini.

Noor Dellhan berkata, kesemua individu ditahan reman empat hari bermula hari ini sehingga 11 Mac ini.

Menurutnya, kes disiasat mengikut Seksyen 372B Kanun Keseksaan dan Seksyen 373 kanun sama.

Beliau turut menyeru orang ramai menyalurkan maklumat mengenai sebarang kegiatan menyalahi undang-undang dengan menghubungi IPD Dang Wangi di talian 03-26002222 atau mana-mana balai polis berhampiran.

Tiada ulasan: