"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

400 berkumpul ikrar sokong Sultan, MB, Pakatan

 

Shah Alam, 12 Jan: Kira-kira 400 orang berkumpul di Shah Alam bagi menyatakan sokongan dan taat setia kepada Sultan Selangor, menteri besar dan pentadbiran Pakatan Rakyat di negeri itu.

Selepas berkumpul 15 minit, diketuai Pengarah Komunikasi Selangor Dr Badrul Amin Bahrom, kumpulan itu berarak dari Dataran Shah Alam menuju ke bangunan Sultan Abdul Aziz Shah (SAAS) bagi menyerahkan tandatangan sokongan.

Dalam perhimpunan warna-warni itu, mereka membawa bendera Selangor, Jalur Gemilang dan poster menyokong Sultan dan Tan Sri Khalid Ibrahim sambil melaungkan "Daulat Tuanku", "Hidup Rakyat" dan "Hidup PR (Pakatan Rakyat).
-malaysiakini-

Tiada ulasan: