"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Ketua Bahagian MCA mana yang meramas Buah Dada ni??

AnakSgDerhaka
Dalam laporan oleh Malaysiakini hari ini, seorang jurusolek yang telah membuat laporan polis mengenai kejadian pada 31 Disember yang lalu iaitu pada malam sambutan tahun baru mendakwa seorang ahli politik yang terkenal telah meramas buah dadanya di sebuah kelab di Ipoh.

Berikutan laporan itu jurusolek tersebut mendakwa beliau dihujani pelbagai teks pesanan ringkas (SMS) lucah dan juga ugutan selepas membuat aduan.

SMS berkenaan dihantar melalui beberapa nombor telefon bimbit yang tidak dikenali - ada yang menyarankan supaya hubungan seks diadakan dengan wanita itu dan ada pula yang mengugut untuk merogolnya.

Hmm.. nampaknya selepas isu Datuk Seri Utama Dr. Rais Yatim dituduh memperkosa amahnya masih ada lagi ahli politik yang terlibat dengan jenayah seksual ini.

Siapa agaknya yang melakukan kerja itu??

Agak besar skop yang diberikan oleh Malaysiakini itu bagi kita meneka dari sebelah manakah Ahli Politik itu berpihak, sebelah Pakatan Rakyat atau dari Barisan Nasional.

Kita anggaplah Ahli Politik itu dari Barisan Nasional, kerana jika ianya dilakukan oleh Ahli Politik dari Pakatan Rakyat, sebelum matahari terbit lagi 1Malaysia sudah diberitakan dan berita itu akan diulang-ulang sehingga rakyat jelata hafal nama ahli politik itu oleh Media Pro-UMNO.

Dalam Barisan Nasional pula ada UMNO, MCA, MIC dan tah apa-apa lagilah..

UMNO kita tahu ada beberapa orang Ahli politiknya terlibat dengan kerja yang tak bermoral ini, MCA lebih hebat lagi kerana Presidennya sendiri adalah bekas pelakon VCD/DCD lucah dan MIC belum pernah aku belum pernah dengar kecuali berita tentang menjual orang adalah.. kalau nak baca korang carilah dalam 3000 lebih posting dalam Anak Sungai Derhaka ini..

Adakah yang meramas buah dada jurusolek itu dari UMNO, MIC atau MCA? Yang pasti ianya ialah seorang Ahli Politik lelaki dari Barisan Nasional, pasal takkan pula Ahli Politik wanita hendak meramas buah dada jurusolek tu kot.. tapi kalau di Johor mungkin.. he..he..

Sekarang skop sudah dikecilkan menjadi separuh..

Kita kecilkan lagi sikit.. Dari sumber yang aku dapat dari Ipoh, kerja itu meramas buah dada tu la.. telah dilakukan oleh seorang Ahli Politik dari MCA, beliau merupakan seorang Ketua Bahagian dan telah lama berkecimpung dalam politik..

Hanya itu sahaja yang sumber itu tahu..

Kalau benar maka meriahlah Barisan Nasional dengan pelaku-pelaku jenayah seksual ini..

Dan artikel dibawah ini menyokong maklumat dari sumber itu..

Sila baca artikel tersebut di SINI

Tiada ulasan: