"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Najib Razak akur dan takut kepada Rosmah

mohdnoorawang
Bagaikan seorang menteri dalam kabinet kerajaan BN/UMNO. Itulah lagak dan lajunya  Datin Seri Paduka Puan Rosmah Mansor isteri perdana menteri Datuk Seri Muhd Najib Razak.

Tdak pernah berlaku seorang isteri perdana menteri mengadakan MOU dan memberi ucapan menwakili kerajaan Malaysia dengan kerajaan Arab Suadi semasa lawatan rasmi sambil kerja. MACAM MENTERI LAGAKNYA.

Rosmah Mansor dan rombongan kurang lebih 25 orang termasuk dari BAKTI dan Jabatan Perdana Menteri 16 Jan Ke Oman. 

Rosmah Mansor dan delegasinya ke Bangladseh 19 Jan. Hebat sungguh Rosmah Mansor jadualnya lawatannya serta programnya (luar dan dalam ) menteri pun kalah.

Rosmah bakal menghabiskan wang rakyat sebanyak RM8 JUTA HINGGA RM10 JUTA 10 HARI DENGAN SEMUA DELEGASINYA. (anggaran kasar mungkin lebih kurang tidak mungkin).

Amat dukacita rakyat dibebani dengan kenaikan harga barang runcit. Menterinya Rosmah Mansor menghabiskan wang rakyat. 

UNTUK REKOD ROSMAH MANSOR HANYA SEORANG ISTERI KEPADA PERDANA MENTERI. ROSMAH BERLAGAK MENTERI KABINET NAJIB RAZAK.DIMANA SILAPNYA?. ROSMAH MANSOR ATAU ROSMAH RM SUDAH NAIK TONJANG "BAGAI KADOK NAIK JUNJUNG. 

Dikalangan pegawai JPM dan ahli parlimen BN/UMNO  cukup meluat dengan Rosmah Mansor. 

Sekalung dan sejambak bunga kepada bekas isteri perdana menteri Malaysia yang terdahulu tidak berlagak dan ego seperti Rosmah Mansor isteri Najib Razak, 

Contuh terbaik dan terkini isteri mantan perdana menteri Malaysia Tun Mahathir, wanita paling cerdik dan pintar yang profesyennya sorang doktor perubatan.
-tko-

Tiada ulasan: