"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Gambar : Ulama' Terkemuka Yaman Kunjungi Tok Guru Nik Aziz

TintaHijau 
Ulama' terkemuka dari Yaman telah melakukan lawatan rasmi ke Kediaman Rasmi Menteri Besar Kelantan dan juga telah berkesempatan bertemu dengan Tuan Guru Menteri Besar Kelantan dan Dato' Paduka Haji Husam Musa, EXCO Kerajaan Negeri Kelantan.Lawatan rasmi ini telah dibuat dalam siri Dakwah Tahunannya ke serata Negara.
Gambar : Ulama' Terkemuka Yaman Kunjungi Tok Guru Nik Aziz
Ulama' terkemuka dari Yaman telah melakukan lawatan rasmi ke Kediaman Rasmi Menteri Besar Kelantan dan juga telah berkesempatan bertemu dengan Tuan Guru Menteri Besar Kelantan dan Dato' Paduka Haji Husam Musa, EXCO Kerajaan Negeri Kelantan.Lawatan rasmi ini telah dibuat dalam siri Dakwah Tahunannya ke serata Negara.

Tiada ulasan: