"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Anugerah Juara Lagu AJL25 Perang Budaya

mohdnoorawang
Relak sekejab!. Rakyat menderita kerajaan korup BN/UMNOgagal mengawal kenaikkan harga barang runcit. Kita alih pandang seketika. Anugerah juara lagu AJL25 terbitan TV3. Mungkin kita lepas pandang. Berlaku pertembungan/perang budaya dan anti pakaian menutup aurat.  Lagu "Tolong Ingtkan Aku nyanyian Ana Rafalli.". Sang juara tidak tepat dan ketua juri AJL25.  M. Nasir gagal dalam membuat keputusan. Namun kesilapan yang besar berpunca TV3 sendiri kerana memilih M. Nasir sebagai ketua juri.

Lagu yang sepatutnya menjadi juara AJL25 ialah "Lagu Cinta Sempurna " nyanyian wanita bertudung YUNA. Lagu YUNA cukup menyentuh jiwa dan persembahan memukau. 

 
Dari hati kecil kami mungkin ketua juri M.Nasir dan TV3 tidak suka dan berminat kepada penyanyi wanita bertudung.  Mungkin TV3 juga terkena sindrom UMNO/APCO kok?. 

TV3 salah satu medium yang melahirkan watak dan perang budaya yang mengjurus fahaman tidak suka kepada budaya Islam. Malah TV3 penyebar fitnah yang tersuhur. 

(maaf pelayar TKO kita sentuh sikit AJL25 terbitan TV3)
-tko-

Tiada ulasan: