"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Isu First Lady: Semua MP BN wajar tinggalkan BN segera..!

hazik
First Lady of Malaysia (FLOM) yang dijolok kepada Rosmah Mansor isteri PM Najib Razak mesti diberi perhatian utama buat rakyat Malaysia amnya dan MP BN khususnya. Wujudnya FLOM dalam divisyen khusus di JPM sudah keterlaluan sehingga memakan jumlah belanja YANG BESAR mengguna wang rakyat. Rakyat perlu merasa cemburu dan sakit hati atas perkembangan ini dan sewajarnya MP BN yang bertanggungjawab menaikkan Najib Razak sebagai PM agar segera INSAF dan keluar segera meninggalkan BN untuk memusnahkan FLOM secara automatik.

Tabiat Rosmah Mansor yang boros mengguna wang rakyat berbelanja di luar negara jangan dianggap perkara kecil. Selama ini telah dimaklumkan oleh semua pihak (pegawai JPM khususnya) yang resah dan gelisah agar segera dihentikan, namun PM Najib Razak masih gagal bertindak. PM Najib Razak sememangnya bertanggungjawab penuh akan perkara ini dan MP BN yang setia dan patuh terus meng"ia"kan sahaja apa-apa sahaja yang dibuat oleh Najib dan isterinya semata-mata menjamin survival kedudukan masing-masing.

Sudah sampai masa dan ketikanya semua pihak yang terus memberikan sokongan kepada PM Najib Razak selama ini dapat memikirkan semula akan bahaya besar bakal melanda negara. Dengan kemerosotan pertumbuhan ekonomi, harga barang semakin menaik, rakyat dibeban dengan bayaran cukai serta saman ekor semata-mata untuk menambah kantung negara, ada pula pihak (khususnya Rosmah Mansor) sewenang-wenangnya menghabiskan duit negara untuk memenuhi nafsu pemborosnya.

Ingatlah wahai MP BN.... hanya tuan-tuan sahajalah suara rakyat yang masih setia dengan PM Najib Razak sehingga menjadikan Rosmah Mansor "gila berkuasa" yang jelas satu penyakit bahaya buat seluruh rakyat dan negara. Dan kepada tuan-tuan (MP BN) semua yang mampu menghapuskan kedurjanaan ini dengan KELUAR SEGERA meninggalkan BN untuk bersama-sama dengan PAKATAN RAKYAT menghapus dan menghancurkan FLOM sama-sekali....

Tiada ulasan: