"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Blog Kedahlani Diserang,Kini beroperasi dirumah baru

AdminKedahLanie
Assalamualaikum...
Saya bagi pihak admin kedahlanie.. memohon berjuta kemaafan kerana masalah yang dialami dari jam 5.00 petang semalam 10/01/2011 sehingga jam 6.00 pagi ini 11/01/2011 bahawa blog " kedahlanie.blogspot.com " telah di tamatkan riwayatnya


Punca tamatnya riwayat blog tersebut nampaknya masih lagi di kesan oleh sahabat IT kami, berdoalah semoga segala data dan file yang ada didalamnya dapat kita recover semula.

Oleh itu dengan lahirnya website baru ini diharap sahabat handai semua tolonglah hebah-hebahkan kepada semua rakan taulan cyber kita untuk memaklumkan rumah baru ini.


Sebarang cadangan dan teguran berkenaan rumah baru ini silalah gunakan ruangan komen yang di bawah ini...

Sekian.. Wassalam....

Tiada ulasan: