"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

PANAS: Peguam MCA 'panas telinga', desak Masjid Pantai Dalam kawal bunyi azan

pria_malaya08
Dulu bukan main celupar mulut pencacai Umno mengutuk dan menfitnah pemimpin DAP/PR kononnya berkompormi mahu memperlahankan suara azan, menyekat kebebasan azan berkumandang dan lain-lain...walaupun sudah dijelaskan bahawa bukan desakan dari pemimpin DAP, namun pencacai Umno ini terus menyerang tanpa bukti dan fakta kukuh..(baca di SINI..)

Bak kata YB ZUl Kulim:
"Adalah jelas bahawa Satim dan orang UMNO telah memutar-belitkan cerita (isu azan) tersebut. Satim dan Khir Toyo cuba menggunakan taktik kotor mereka untuk membangkitkan kemarahan orang Islam dan orang Melayu di Puchong dan Selangor terhadap saya dalam isu ini. Mereka cuba mewujudkan kesangsian orang Melayu terhadap pemimpin DAP dan cuba menggambarkan saya dan rakan saya dalam DAP sebagai orang politik yang anti Melayu dan anti Islam."
Baca seterusnya dlm blog YB Kulim pada tajuk, "YB Teresa Kok jelaskan isu azan"..(cepat sebelum pengkhianat dan petalam dua muka ini memadam entry ini di dalam blognya)..Hari ini, peguam MCA merangkap ahli seumur hidup parti sekutu Umno itu telah mendesak kerajaan supaya mengambil tindakan segera mengawal bunyi azan..tidak cukup dengan laporan polis, maka beliau secara rasmi mengutus surat kepada kerajaan supaya bertindak segera memperlahankan bunyi azan ini..

MCA anti Islam??


Dakwa pencacai dan blogger fanatik Umno, MCA, MIC, Gerakan dan lain2 parti sekutu Umno faham dan hormat dgn agama rasmi negara berbanding DAP dan PKR..mereka tidak kacau hal agama Islam..heh, betul ke?..yg kutuk hukum dan negara Islam mundur, terkebelakangpresiden pari mana?..

Penulis bangkitkan isu ini, bukanlah utk menghentam ahli MCA ini semata2..mungkin mereka ini jahil, atau mungkin betul menganggu tidur mereka krn terlalu kuat..tetapi niat penulis bangkitkan isu ini adalah untuk 'mengajar' bangsa hipokrit dalam parti rasis Umno..dulu bukan main hentam PR, sekarang lu rasa la sendiri..fikir2kan..wallahua'lam...

AHLI MCA PULA TAK PUAS HATI TENTANG AZAN DI MASJID PANTAI DALAM

Oleh: payahsungguh.blogspot.com

Seorang peguam dan ahli seumur hidup MCA dari Pantai Hill Park tidak berpuas hati dengan berkumandangnya azan di Masjid Al-Khadijah Pantai Dalam. Nama cina MCA dari parti sekutu rapat UMNO-BN tersebut ialah NG KIAN NAM yang beralamat di No. 1-21-4, Phase 2, Pantai Hill Park, Pantai Dalam, 59600 Kuala Lumpur dan boleh dihubungi melalui HP: 012-6973840 dan email: wu_jiannan79@yahoo.com

Beliau telah menulis surat kepada PM Najib, Hishamuddin, Raja Nong Chik, Jamil Khir, Nazri Aziz dan Koh Tsu Koon pada 20 Dis 2010 yang lalu dan telahpun dihantar melalui fax dan email.







p/s: Klik gambar di atas untuk paparan lebih jelas

1 ulasan:

Ayah Yeop berkata...

Kalau mengikut peguam dan member MCA seumor hidup ni, dia baru pindah ke situ 5 tahun lalu. Maknanya masa dia pindah tu Masjid ni dah memang ada kat situ dah...

Awat bodoh sangat dok beli rumah kat situ... Peguam jenih apa hang ni?