"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Beli online, order baju dapat kain lap

KOSMO
Viral beberapa orang menjadi mangsa penipuan biarpun dengan kaedah COD. – TRIBUN MEDAN
JAKARTA – Seorang wanita dari Indonesia mendedahkan bahawa dia menjadi mangsa penipuan jualan online apabila menerima bungkusan kain lap selepas membeli pakaian, lapor laman berita Tribun Medan semalam.

Menurut video tular yang dimuat naik oleh akaun Instagram @tkpmedan, wanita tersebut membeli empat helai baju secara online dan memilih kaedah pembayaran penghantaran tunai.

Namun, dia kecewa apabila barang yang diterima sama sekali berbeza dengan pesanan. 

Malah, wanita tersebut menerima bungkusan berisi kain lap dan satu nota yang ditulis oleh seseorang. 

“Anda belum cukup beruntung, cuba lagi,” kata nota tersebut. – AGENSI

Tiada ulasan: