"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Ketua kampung celaka mencabul dan meliwat kanak2 perempuan 6 tahun

KUALA KUBU BHARU: Rahsia selama dua tahun menjadi mangsa seks ‘Pak Cik Jan’ akhirnya terbongkar apabila kanak-kanak perempuan berusia enam tahun itu menceritakan kejadian terbabit kepada ibunya sebelum laporan polis dibuat, Selasa lalu.

Susulan laporan itu, polis menahan suspek berusia 53 tahun itu yang bekerja sebagai pembantu tadika milik isterinya.

Difahamkan, hanya kanak-kanak perempuan terbabit menjadi mangsa cabul lelaki itu kerana dia dikatakan berkulit putih dan lebih comel daripada kanak-kanak lain.

Lelaki berkenaan yang juga ketua kampung membantu menjaga tadika terbabit yang beroperasi hampir 10 tahun dan mangsa adalah anak saudaranya sendiri.

Lebih menyedihkan, suspek yang layak dipanggil datuk itu juga disyaki pernah meliwat mangsa sejak empat tahun lalu.

Ketua Polis Daerah Hulu Selangor, Superintendan Norel Azmi Yahya Affandi berkata, bapa mangsa yang juga pembantu Pejabat Kesihatan Kuala Kubu Bharu menyedari perbuatan itu apabila dimaklumkan mangsa kerap mengadu sakit di kemaluan.

“Mangsa mengadu sering dicabul oleh suspek sejak dua tahun lalu.

“Bapa mangsa membuat laporan Selasa lalu,” katanya kepada Metro Ahad di sini, semalam.

Menurutnya, suspek direman 5 Januari lalu dan dibebaskan kelmarin selepas dijamin ahli keluarganya.

Kes disiasat mengikut Seksyen 337e Kanun Keseksaan kerana cubaan mencabul mangsa.
-hmetro-

Tiada ulasan: