"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Nurul Izzah hampir muflis terpaksa lelong barang kesayangannya?

Anggota parlimen Lembah Pantai Nurul Izzah Anwar menunjukkan kemahirannya muziknya bagi mengumpul dana untuk cabang PKR sebelum melelong gitar pemberian bapanya Datuk Seri Anwar Ibrahim 13 tahun lalu.
"Saya dihadiahkan gitar kerana mendapat 8A dalam SPM. Ia antara segelintir hadiah yang diterima daripada bapa saya.

"Beliau jarang memberikan kami sesuatu, selain botel shamfoo daripada hotel beliau menginap," katanya disambut ketawa kira-kira 500 orang yang menghadiri majlis makan malam di Bangsar.

Gitar akustik Albarez berjaya dilelong dengan harga RM12,000 daripada pembida yang mahu identitinya dirahsiakan.

Nurul Izzah sempat menghiburkan penonton dengan petikan lagu-lagu kumpulan rock alternatif Inggeris Radiohead.
-malaysiakini-

Tiada ulasan: