"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Chegu Bard mohon maaf pun tak guna, Istana negara dah buat laporan polis ha! ha! Hadap je la

Chegu Bard mohon maaf, terkhilaf dengan dakwaan ‘diperkenan menghadap’

Harapandaily

Ahli Jawatankuasa Penerangan Bersatu Badrul Hisham Shaharin yang juga dikenali sebagai Chegu Bard telah memohon maaf ekoran dakwaannya bahawa tiga wakil Perikatan Nasional telah dipanggil menghadap Yang DiPertuan Agong pada hari Selasa.

“Saya dimaklumkan bahawa satu laporan polis dibuat seseorang, yang kononnya menonton video saya yang menyatakan wakil diperkenan masuk menghadap bagi menyerahkan memorandum rakyat.

“Saya mengaku terkhilaf menggunakan perkataan ‘diperkenan’ dengan ‘memohon’ masuk menghadap. Saya memohon maaf atas kekhilafan tersebut,” katanya pada satu kenyataan media.

Wakil Istana Negara telah membuat laporan polis terhadap Badrul kerana membuat dakwaan tersebut menerusi aplikasi video ringkas TikTok pada kelmarin.

Semalam tiga wakil gabungan bukan kerajaan telah menyerahkan memorandum di Istana Negara.

Tiada ulasan: