"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Setiausaha PAS Perak kemalangan di Lebuhraya PLUS.


SLIM RIVER, 10 Jan: Setiausaha Badan Perhubungan PAS Perak, Ust. Misbahul Munir Hj. Masduki (Gambar)

Dikatakan kereta yang dipandunya yang mengarah ke Ipoh dalam perjalanan balik dari Kuala Lumpur terbabas dalam keadaan hujan yang lebat.

Kenderaan yang dinaikinya mengalami kerosakan teruk namun beliau bersama 2 anaknya hanya mengalami kecederaan ringan.

Ust. Misbah dibawa ke Hospital Slim River sebelum dibawa ke Hospital Ipoh untuk pemeriksaan lanjut lewat petang tadi. terlibat dengan satu kemalangan di Lebuhraya PLUS berdekatan Behrang sekitar jam 5.30 petang tadi.
http://idhamlim.blogspot.com/

Tiada ulasan: