"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Ibu ditangkap curang dengan rakan sekelas anak

KOSMO!
Li menerkam lelaki itu sambil memarahi isterinya namun dihalangi anak mereka. - Sanook
BEIJING – Seorang lelaki pertengahan usia di China terkejut mendapati isterinya bersekedudukan dengan rakan sekelas anak lelaki mereka yang berusia 16 tahun, lapor laman berita Thaiger semalam.

Li, 42, dari wilayah Guangdong dikurniakan seorang anak lelaki hasil perkahwinan selama 18 tahun bersama isterinya. 

Bagaimanapun, dia baru-baru ini mendapat tahu isterinya menjalin hubungan sulit dengan salah seorang rakan anak lelakinya.

Menurut Li, dia pada awalnya terjumpa mesej perbualan antara isterinya dengan seroang lelaki misteri dan mula menyiasat.

Pada suatu hari, Li dalam keadaan marah memutuskan untuk pulang ke rumah dan berdepan dengan mereka. 

Ketika memecah masuk bilik tidurnya, Li melihat isterinya berada di atas katil bersama lelaki muda itu yang hanya berseluar dalam.

Anak lelaki Li kemudian memasuki bilik itu dam segera menghalangnya. Li terkejut apabila anaknya tidak membantu dia menangani seseorang yang telah memusnahkan kebahagiaannya.

Kejadian itu mendapat pelbagai komen. Kebanyakan netizen meluahkan rasa malu mereka terhadap perbuatan si isteri yang ditangkap berzina di hadapan anaknya sendiri. – Agensi

Tiada ulasan: