"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lelaki peluk wanita, berdiri atas landasan di LRT Maluri

AZMI NORDIN
Share on linked
Tangkap layar video tular seorang lelaki memeluk seorang wanita dan berdiri di atas landasan kereta api di LRT Maluri, Cheras, semalam
KUALA LUMPUR – Seorang wanita berdepan detik cemas apabila dipeluk seorang lelaki yang tidak dikenali di stesen LRT Maluri, di sini, semalam.

Menerusi rakaman video tular yang dimuat naik oleh @localrkyt di Twitter, seorang lelaki yang berpakaian baju hitam dan berseluar jean putih telah memeluk seorang wanita sebelum jeritan minta tolong kedengaran.

Bagaimanapun, tindakan pantas orang awam yang berada di lokasi terbabit berjaya menyelamatkan wanita itu.

Dalam pada itu, rakaman video berdurasi satu minit sembilan saat berkenaan memaparkan lelaki terbabit berdiri di atas landasan kereta api.

Tidak hanya bertindak demikian, lelaki berkenaan turut memukul kereta api yang sedang bergerak di situ menggunakan kasutnya tanpa menghiraukan keselamatannya.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Cheras Asisten Komisioner Zam Halim Jamaluddin ketika dihubungi mengesahkan kejadian yang berlaku dan akan mengeluarkan kenyataan akhbar dalam masa terdekat.-KOSMO! ONLINE

Tiada ulasan: