"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Terengganu: Lagi kes wanita ditikam

Zaid Salim
am@hmetro.com.my
GAMBAR tular lokasi kejadian wanita ditikam dengan senjata tajam dalam kedai dobi, hari ini.

GAMBAR tular lokasi kejadian wanita ditikam dengan senjata tajam dalam kedai dobi, hari ini.
Kuala Nerus: Wanita cedera ditikam senjata tajam di sebuah premis dobi layan diri berhampiran Kem Sri Pantai, Seberang Takir di sini, hari ini.

Ketua Polis Terengganu Datuk Mazli Mazlan ketika dihubungi mengesahkan kejadian.

"Kita masih menjalankan siasatan lanjut termasuk mengesan suspek. Setakat ini seorang mangsa wanita sahaja ditikam dan tiada kaitan samun," katanya.

Sementara itu, pekerja kedai serbaneka terletak bersebelahan premis dobi itu yang enggan dikenali berkata, melihat seorang lelaki berusia lingkungan 20-an dalam Proton Wira berwarna kelabu diletakkan di hadapan kedai berkenaan selama dua jam.

Dakwanya, lelaki itu hanya keluar dan mula menyerang mangsa selepas melihatnya memasuki premis.

"Suspek terus masuk premis dan kejadian kira-kira 3 petang," dakwanya.

Berdasarkan rakaman kamera litar tertutup (CCTV) premis dobi itu, suspek dipercayai menikam mangsa yang berasal dari Kampung Telaga Daing, Seberang Takir dengan gunting.

Tiada ulasan: