"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

15 polis; 2 timbalan pendakwa ditahan dalam serbuan pusat hiburan

FMT Reporters

PETALING JAYA: Polis menahan 15 anggota polis bersama dua timbalan pendakwa raya (TPR) dalam serbuan di sebuah pusat hiburan di Jalan Dato Sheikh Ahmad, Seremban hari ini.

Menurut Berita Harian, TPR itu bertugas di Selangor dan Negeri Sembilan manakala anggota polis pula dari siasatan jenayah Nilai dan Tampin, penguatkuasaan trafik Seremban dan Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) negeri.

Hasil ujian air kencing mendapati seorang daripadanya negatif dadah manakala selebihnya di bawah pengaruh dadah dalam serbuan Jabatan Integriti dan Pematuhan Standard (JIPS) Bukit Aman kira-kira 2.30 pagi.

Ketua Polis Negeri Sembilan Ahmad Dzaffir Mohd Yussof mengesahkan serbuan dilakukan JIPS Bukit Aman dengan kerjasama IPK negeri.

Siasatan dijalankan mengikut Seksyen 15(1)(a) Akta Dadah Berbahaya 1952.

Tiada ulasan: