"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Banjir kilat landa Shah Alam

Malaysiakini

Beberapa kawasan di Shah Alam dilanda banjir kilat akibat hujan lebat pada petang ini

Ketua Polis Shah Alam Asisten Komisioner Mohd Iqbal Ibrahim dipetik berkata kawasan terjejas di jalan Persiaran Sukan Seksyen 13 Shah Alam dan sekitar laluan jalan yang berhampiran.

“Turut dinaiki air laluan bulatan stadium menghala bangunan Accapela, Jalan Surau Munawwarah, lampu isyarat Kelab Golf Sultan Abdul Aziz Shah, laluan jalan MSU lama dan Pangsapuri Perdana.

“Kejadian berlaku antara jam 3.40 hingga 4.37 petang namun semuanya berada dalam keadaan terkawal,” katanya.

Beberapa video dan gambar yang tular di media sosial memaparkan kenderaan digenangi air dikatakan banjir kilat di Seksyen 13 Shah Alam.

Tiada ulasan: