"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

EXCO Pahang, Johari Harun, antara 10 korban jet persendirian di Elmina

BHonline
bhnews@bh.com.my

KUALA LUMPUR: Pengerusi Jawatankuasa Kerajaan Tempatan, Perumahan, Alam Sekitar Dan Teknologi Hijau Negeri Pahang, Datuk Seri Johari Harun, dilaporkan antara 10 mangsa terkorban dalam nahas jet persendirian dekat Elmina petang ini.

Ketika kejadian, Johari yang juga Ketua UMNO bahagian Bentong, dalam penerbangan dari Langkawi ke Lapangan Terbang Sultan Abdul Aziz Shah (LTSAAS) Subang.

Kematian Johari dikongsi oleh Ahli Parlimen Bentong, Young Syefura Othman, menerusi ciapan di Twitter sambil berkongsi gambar kenangan dalam mesyuarat bersama Allahyarham.
Anggota forensik membuat siasatan di lokasi kejadian sebuah pesawat ringan terhempas di kawasan perumahan Elmina, Shah Alam, hari ini. - NSTP/Asyraf Hamzah
Anggota forensik membuat siasatan di lokasi kejadian sebuah pesawat ringan terhempas di kawasan perumahan Elmina, Shah Alam, hari ini. - NSTP/Asyraf Hamzah
"Pada petang ini, satu berita tergempar membabitkan nahas pesawat ringan di Elmina, Shah Alam. Amat mendukacitakan apabila melibatkan seorang kawan saya, Allahyarham YB Dato' Sri Johari Harun, EXCO Pahang yang juga ADUN Pelangai di bawah Parlimen Bentong.

"Saya amat bersedih dengan kehilangan ini. Baru sahaja 2 hari lepas, saya bersama Allahyarham Dato' Sri Jo berbincang berkenaan pembangunan di Bentong dan Pelangai yang akan direncanakan kelak," katanya menerusi hantaran itu.

Tiada ulasan: