"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Mohamad Sabu: ‘Tidak ada apa-apa arahan, mereka suka berbohong’

HarapanDaily.com

Datuk Seri Mohamad Sabu menafikan adanya larangan membabitkan Exco pertanian di negeri diterajui pembangkang dalam sebarang program anjuran Kementerian Pertanian dan Keterjaminan Makanan.

Ahli Parlimen Kota Raja itu sebaliknya menyifatkan dakwaan Exco Pertanian, Industri Asas Tani, Keterjaminan Makanan dan Komoditi Terengganu, Dr Azman Ibrahim itu sebagai suatu pembohongan.

“Kita tidak ada apa-apa arahan. Mereka suka berbohong,” katanya pada sidang media hari ini.

Mohamad berkata demikian mengulas dakwaan Azman yang menyatakan menerima isyarat mengenai arahan tidak bertulis melarang pembabitan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Jabi itu dalam sebarang program anjuran agensi Persekutuan itu di Terengganu.

Malam tadi, Azman mendakwa isyarat berkenaan dikemuka beberapa ketua jabatan dan agensi seliaan kementerian terbabit di Terengganu.

Tiada ulasan: